سامانه اطلاعات جامع فعالیت‌های اقتصادی


برداشت گیاهان دارویی خودرو در اقلیم سرد

   (Wild Medicinal Plants)

دانش و فناوری





آشنایی بیشتر با گیاه باباآدم

گیاه بابا آدم، گیاهی با خواص درمانی بالاست که می‌توانید از آن به راحتی در آپارتمان نگهداری کنید. در این مطلب بیشتر با خواص بی نظیر این گیاه ارزشمند و شرایط پرورش و نگهداری آن آشنا می شوید.

آشنایی بیشتر با شقایق (خشخاش)

برای آشنایی بیشتر با گیاه شقایق (خشخاش) و نحوه کاشت و تکثیر آن فایل موجود در قسمت "متن اصلی" را مطالعه نمایید.

عرق خارشتر

عرق خارشتر، آب غلیظ یا عصاره ی خالص حاصل از ریشه ی گیاه خارشتر است که با روش تقطیر آب به دست می آید. این عرق از نظر پزشکی سنتی دارای طبع گرم و خشک است که در این مقاله با خواص عرق این گیاه بیشتر آشنا می شوید. منابع: سایت کااچ پرو (https://khpro.org/khpro-magazine/)

گون پنبه ای

با خواص بیشتر گون پنبه ای در این قسمت آشنا خواهید شد.

کاشت گیاه زبان در قفا - زبان پس قفا

گل زبان در قفا یا زبان پس قفا به صورت خوشه ای رشد می کند و در تابستان گل می دهد. این گل به رنگ های آبی، صورتی، بنفش و سفید می باشد. گل زبان در قفا تابستان خنک و مرطوب را ترجیح می دهد و تابستان های گرم را به خوبی سپری نمی کند. همچنین باد ناگهانی و یا باران را هم دوست ندارد. گل زبان در قفا می تواند تا ۲ متر هم بلند شود و کمتر اتفاق می افتد که قد آن از یک متر کمتر شود.

ارزش باقلا و نحوه کشت آن

در این مقاله با حقایقی درباره ارزش فراوان گیاه باقلا و نحوه کشت و زراعت آن آشنا خواهید شد. همچنین مطالبی درباره زراعت این گیاه در ایران آورده شده است.

کبر

در این مقاله با سایر خواص کبر و کاربردهای آن در کشورهای مختلف آشنا خواهید شد. منابع: سایت اگرونیک (https://agronic.ir/) مجله نورگرام (https://mag.noorgram.ir/)

خواص پنیرک قرمز

با مراجعه به قسمت "متن اصلی" با روش گیاه پنیرک قرمز و سایر خواص آن بیشتر آشنا شوید.
۱ ۲ ۳ بعدی